ملیحه مردی

بازیگرنما:در ادامه عکس های جدید ملیحه مردی بوکسور و ورزشکار زن MMA ایران و بیوگرافی ملیحه مردی را برای شما آماده کرده ایم.

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی,ملیحه مردی,malihe mardi,بیوگرافی ملیحه مردی,زندگینامه ملیحه مردی,,ملیحه مردی ویکی پدیا , ملیحه مردی بیوگرافی , ملیحه مردی کیست , ملیحه مردی بوکسور ایرانی , ملیحه مردی کشتی کج , عکس ملیحه مردی , مبارزه ملیحه مردی , ملیحه مردی متولد,ماجرای ملیحه مردی,ورزشکاران زن MMA ایرانی,مسابقات UFC,عکس های خصوصی و شخصی ملیحه مردی,عکس های جدید ملیحه مردی سال 95,اینستاگرام ملیحه مردی,instagram malihe mardi,تصاویر ملیحه مردی,دانلود فیلم و کلیپ,عکس های ملیحه مردی در اینستاگرام,جزییات و اطلاعات در مورد ملیحه مردی,ملیحه مردی اهل کجاست؟,ملیحه مردی چند سال سن دارد؟,ملیحه مردی متولد چه سالی و کجاست؟,آیا ملیحه مردی ازدواج کرده و متاهل است؟,همسر ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی,ملیحه مردی,malihe mardi,بیوگرافی ملیحه مردی,زندگینامه ملیحه مردی,,ملیحه مردی ویکی پدیا , ملیحه مردی بیوگرافی , ملیحه مردی کیست , ملیحه مردی بوکسور ایرانی , ملیحه مردی کشتی کج , عکس ملیحه مردی , مبارزه ملیحه مردی , ملیحه مردی متولد,ماجرای ملیحه مردی,ورزشکاران زن MMA ایرانی,مسابقات UFC,عکس های خصوصی و شخصی ملیحه مردی,عکس های جدید ملیحه مردی سال 95,اینستاگرام ملیحه مردی,instagram malihe mardi,تصاویر ملیحه مردی,دانلود فیلم و کلیپ,عکس های ملیحه مردی در اینستاگرام,جزییات و اطلاعات در مورد ملیحه مردی,ملیحه مردی اهل کجاست؟,ملیحه مردی چند سال سن دارد؟,ملیحه مردی متولد چه سالی و کجاست؟,آیا ملیحه مردی ازدواج کرده و متاهل است؟,همسر ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی,ملیحه مردی,malihe mardi,بیوگرافی ملیحه مردی,زندگینامه ملیحه مردی,,ملیحه مردی ویکی پدیا , ملیحه مردی بیوگرافی , ملیحه مردی کیست , ملیحه مردی بوکسور ایرانی , ملیحه مردی کشتی کج , عکس ملیحه مردی , مبارزه ملیحه مردی , ملیحه مردی متولد,ماجرای ملیحه مردی,ورزشکاران زن MMA ایرانی,مسابقات UFC,عکس های خصوصی و شخصی ملیحه مردی,عکس های جدید ملیحه مردی سال 95,اینستاگرام ملیحه مردی,instagram malihe mardi,تصاویر ملیحه مردی,دانلود فیلم و کلیپ,عکس های ملیحه مردی در اینستاگرام,جزییات و اطلاعات در مورد ملیحه مردی,ملیحه مردی اهل کجاست؟,ملیحه مردی چند سال سن دارد؟,ملیحه مردی متولد چه سالی و کجاست؟,آیا ملیحه مردی ازدواج کرده و متاهل است؟,همسر ملیحه مردی

عکس های ملیحه مردی ورزشکار زن MMA ایران+بیوگرافی ملیحه مردی

بیوگرافی ملیحه مردی

ملیحه مردی اولین تنها بانوی ایرانی است که به مسابقات UFC راه یافته است

وی تاکنون بیوگرافی مشخص و کاملی از خود ازائه نداده است ولی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشته است :

من تو این پیج ،هیچ وقت ،هیچ ادعایی نکردم ،،من کاری به سابقه ورزشی و مسابقات آماتور که با تیم ملی دادم وگذشته ندارم …من هیچ وقت بیوگرافی از خودم نذاشتم …

من پیگر هدفی هستم که در حال حاظر عاشقانه دوستش دارم ،،،من خیلی،،خیلی کوچیکم ،،در مقابل هدف بزرگی که دارم.دقیقا مث یه مورچه …ولی خدای بزرگی دارم …عشق دیوانه کننده ای دارم ،،برای لحظه لحظه این راهی که انتخاب کردم قلبم میتپهاز اینکه صورتم داغون شه وَیَا ببازم نمیترسم …از اینکه یه دنیا جدا از آدمای دیگ دارم خوشحالم ،از اینکه امید دارم خوشحالم وهیچ کس جز خدا نمیتونه مانعم بشه …محض اطلاع دوستان میخوام بگم که من هیچ کس نیستم ،،هیچ ادعایی ندارم ولی پای هدفم محکم وایسادم ،جدای از نتیجه ….هیچوقتم نخواستم بگم من خیلی قویم یا خوبم ..اگر اینطور بود هیچوقت عکس صورت داغون واسیب دیده ی خودمو نمیذاشتی ..کوچیک همتونم من