بازیگرنما:سامیه لک بازیگر زن سریال مرگ تدریجی یک رویا به خبرها و شایعات در مورد ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور واکنش نشان داد.عکس های سامیه لک و بیوگرافی در انتهای مطلب می باشند.

سامیه لک بازیگر زن با انتشار متنی در انستاگرامش به ماجرای مهاجرت به خارج از کشور واکنش نشان داد.

متن سامیه لک در مورد ماجرای مهاجرت:

«امروز خبرى دیدم مبنى بر اینکه من ضمن مهاجرت از ایران تصمیم گرفتم به دلایلى از دنیاى بازیگرى خداحافظى کنم اما من (سامیه لک) ضمن تکذیب این خبر اعلام میکنم که همیشه ایرانم را دوست دارم و به کشورم،حرفه ام و شما مهربانان وفادار خواهم ماند و به زودى فعالیت هنرى ام را در ایران تاکید میکنم در ایران ادامه خواهم داد.
دوستتان دارم مثل همیشه تا همیشه»

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

عکس های سامیه لک بازیگر مرگ تدریجی یک رویا

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک,عکس های سامیه لک بازیگر مرگ تدریجی یک رویا,تکذیب مهاجرت سامیه لک,آیا سامیه لک مهاجرت کرده است؟,مهاجرت سامیه لک شایعه یا واقعیت؟,مهاجرت سامیه لک صحت دارد؟,بیوگرافی سامیه لک,زندگینامه سامیه لک,سامیه لک چند سال سن دارد؟,خبر پیوستن سامیه لک به شبکه جم,جم تی وی,GEMTV,samiyeh lak,عکس های سامیه لک در جم تی وی,عکس های کشف حجاب سامیه لک,عکس های بی حجاب سامیه لک,عکس های سامیه لک بعد از مهاجرت,سامیه لک در جم,سامیه لک کیست؟

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک,عکس های سامیه لک بازیگر مرگ تدریجی یک رویا,تکذیب مهاجرت سامیه لک,آیا سامیه لک مهاجرت کرده است؟,مهاجرت سامیه لک شایعه یا واقعیت؟,مهاجرت سامیه لک صحت دارد؟,بیوگرافی سامیه لک,زندگینامه سامیه لک,سامیه لک چند سال سن دارد؟,خبر پیوستن سامیه لک به شبکه جم,جم تی وی,GEMTV,samiyeh lak,عکس های سامیه لک در جم تی وی,عکس های کشف حجاب سامیه لک,عکس های بی حجاب سامیه لک,عکس های سامیه لک بعد از مهاجرت,سامیه لک در جم,سامیه لک کیست؟

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک,عکس های سامیه لک بازیگر مرگ تدریجی یک رویا,تکذیب مهاجرت سامیه لک,آیا سامیه لک مهاجرت کرده است؟,مهاجرت سامیه لک شایعه یا واقعیت؟,مهاجرت سامیه لک صحت دارد؟,بیوگرافی سامیه لک,زندگینامه سامیه لک,سامیه لک چند سال سن دارد؟,خبر پیوستن سامیه لک به شبکه جم,جم تی وی,GEMTV,samiyeh lak,عکس های سامیه لک در جم تی وی,عکس های کشف حجاب سامیه لک,عکس های بی حجاب سامیه لک,عکس های سامیه لک بعد از مهاجرت,سامیه لک در جم,سامیه لک کیست؟

ماجرای مهاجرت سامیه لک بازیگر زن+عکس های سامیه لک و بیوگرافی سامیه لک

بیوگرافی سامیه لک

سامیه لک متولد خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است
فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس از امارات است، یک خواهر کوچک تر از خود دارد که با او دوران تحصیل اش را در دبی گذراند، می گوید آدم‌ ها را دوست دارم و تا به حال بد کسی را نخواستم و دلم نمی‌ خواهد دل کسی را بشکنم

شروع بازیگری
شروع فعالیت اش در بازیگر از سریال مرگ تدریجی یک رویا با نقش مارال عظیمی در سال ۱۳۸۵ با کارگردانی فریدون جیرانی شروع شد، وی در مورد نحوی انتخاب اش برای این سریال می گوید :  آقای جیرانی پس از مدتی به این نتیجه رسیده بودند که برای نقش مارال باید از یک چهره ناشناخته و نابازیگر استفاده کنند که یکی از دوستانم به من خبر داد و من برای بازی در نقش مارال عظیمی انتخاب شدم